Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Обмін і повернення товарів здійснюється:
- поштовою компанією “Нова пошта”
- за адресою вул. Івана Пулюя, 5, (03048), Київ, Україна.
Для вирішення питань обміну і повернення товарів зателефонуйте нашому менеджеру за номером +380504969964.
Термін повернення і обміну
Повернення і обмін товарів можливі протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» існують дві причини, з яких покупець може повернути або обміняти куплений ним товар:
- Якщо товар не відповідає якості, про яку заявляв виробник.
- Якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця.
Повернення повинно бути належної якості, а саме:
- товарна упаковка не пошкоджена
- комплектація повна
- відсутні будь-які механічні пошкодження
- відсутні сліди використання
Повернення відправлення може бути здійснене протягом 14 днів з моменту отримання. Повернення здійснюється за рахунок Відправника. Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3-х робочих днів після отримання і перевірки продавцем товару.
Умови повернення товарів неналежної якості
Згідно зі статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, у порядку і в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:
- пропорційного зменшення ціни;
- безкоштовного усунення недоліків товару;
- відшкодування витрат на усунення недоліків товару;
- у разі виявлення недоліків товару, що не підлягають ремонту, клієнт може запросити заміну товару або повернення коштів.
Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконане в перші 24 години після отримання товару клієнтом повідомленням на електронну пошту across-shop@ukr.net, у месенджері Viber або за телефоном +380504969964.
Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають виконанню, якщо продавець, виробник (підприємство, яке задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.
Повернення здійснюється за рахунок отримувача. Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3-х робочих днів після отримання і перевірки продавцем товару.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів» компанія може відмовити споживачу в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, які не підлягають поверненню та обміну.